クロームキャストサービス 一部提供中止のお知らせ

2021/12/10(金)

クロームキャストサービス一部提供中止のお知らせ

この度は、ハイアットリージェンシー横浜にご宿泊賜りありがとうございます。

ただいま、お部屋でエンターテイメントをお楽しみいただける、クロームキャストでの

下記の事象を確認してございます。

【対象】           YouTube

【事象】   クロームキャストを通してYouTubeを視聴された際に、接続された

デバイス名がYouTube内部に表示される

 

現在、ハイアットリージェンシー横浜では、クロームキャスト提供元と早急な改善案を

検討中でございますが、個人情報保護の観点から何よりもお客様の安全を優先すべきと

判断し、クロームキャストに於けるYoutubeのサービスを停止しております。

 

急なお知らせではございますが、皆様により安全と快適さを提供できますよう止まることないサービス向上を目指す所存でございますので、お客様にはご不便をおかけいたしますが、何卒、ご理解ご協力を賜りますようお願い申し上げます。

 

Notice of Chromecast service temporary disconnect

Thank you for choosing to stay at Hyatt Regency Yokohama.

Kindly be informed that we received the following error of Chromecast;

ChannelYouTube

PhenomenonThe connected device name is displayed inside YouTube when watching YouTube through Chromecast

 

Hyatt Regency Yokohama considers that the safety of our customers should be prioritized, therefore we decided to temporarily suspend the Chromecast service to protect our customers’ personal information.

We continue to improve our service in order to provide you with safety and comfort. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding and cooperation. Thank you.